понеділок, 10 грудня 2012 р.

Модуль 6.Рефлексія.

Я розширила свої уявлення про ресурсидля спільного навчання та співпраці, підтримуваних Веб 2.0:
  • Блоги
  • Вікі
  • Вебсайти для спільного розміщення та редагування документів
  • Сайти списків гіперпосилань та спільних закладок  
А також ей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0, щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я зрозуміла як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання, як можна навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті, я згодна  ,що інформування кращий спосіб забезпезпечення безпеки учнів в інтернеті. 
За допомогою модуля 6 я  навчиласяся ефективно оцінювати учнівські роботи за допомогою Інтернет-ресурсів

Немає коментарів:

Дописати коментар